Onze bedrijfscultuur.
Wij geloven dat samenwerken pas écht leuk wordt als we ongeveer dezelfde kijk op dingen hebben, als onze waarden matchen. Bij ons draait het om drie kernwaarden waar we tot in onze vezels voor staan. Ze zijn de essentie van hoe we werken. Lees verder om te ontdekken of wij een match zijn:
Bold + Crisp
Geef ons maar avontuur. Gedreven en totaal niet bang voor het onbekende. Jij durft wel, dat is duidelijk. Wat wij gemeen hebben is dat we constant in beweging zijn. We zijn ondernemend en daadkrachtig. Hierdoor blijven we onszelf vernieuwen. Om te kunnen groeien doen we het samen, durven we ons kwetsbaar op te stellen en feedback te geven én vragen. Zo kunnen we telkens weer met een frisse blik uit onze comfortzone stappen. Want daar ontstaan de mooiste initiatieven en de grootste successen.
No nonsense + Fun
Met plezier naar je werk Dat we ooit begonnen als familiebedrijf, voel je nog steeds als je bij ons over de drempel stapt. Precies waar jij je bij thuis voelt. We zijn open, eerlijk en toegankelijk. We hebben plezier in ons werk en vieren onze successen. En dat doen we goed ook. We mixen humor met een flinke dosis nuchterheid en blijven met beide benen op de grond. Door de flexplekken op kantoor vind je de oprichter naast de stagiair en op donderdagmiddag versla je de CEO tijdens een potje padel. De lijntjes zijn kort, het bedrijf is plat en de sfeer warm en veilig. Daar zorgen we met elkaar voor, elke dag weer.
Smart + Skilled
Vakidioten waar je van op aan kunt. We zijn specialisten in hart en nieren en snappen onze klanten. We zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en zijn altijd op zoek naar hoe iets slimmer, beter of makkelijker kan. Bij ons is afspraak ook echt afspraak en we nemen daarin eigen verantwoordelijkheid. Voor onze resultaten én voor onze eigen ontwikkeling. Als je kennis mist of hulp nodig hebt, weet je dat zelf in te schatten en aan te kaarten. Want iedere schakel in de organisatie telt. Jij weet dit als geen ander en zet je in om het zo zorgvuldig en soepel mogelijk te laten draaien.
Geschiedenis
Smartphonehoesjes.nl is in 2011 gestart op de zolderkamer van Martijn Hooft, met als doel om voor iedereen betaalbare telefoonaccessoires op de markt te brengen. Op twintigjarige leeftijd begon hij met verkopen aan kleine resellers. Vanwege het succes stapte kort daarna zijn broer Stefan in voor de logistieke ondersteuning. Tot slot haakte broer Marcel aan en werd de online webshop gelanceerd. Al snel na de oprichting werd het assortiment uitgebreid van alleen hoesjes naar accessoires. Van kabeltjes en screenprotector tot powerbanks en headphones. In 2016 werd een in-house-drukkerij opgezet voor het laten maken van persoonlijke unieke hoesjes.
In 2017 werd de Duitse webshop Handyhuellen.de gelanceerd en het jaar erop verwelkomden we onze twee miljoenste klant! Sinds 2020 zijn we ook actief in Oostenrijk en in Frankrijk met Ploonk.fr.
Om onze positie als marktleider in Europa verder uit te breiden, werken we constant aan de optimalisatie van onze webshops in de verschillende landen, hebben we een zakelijk distributiekanaal en zijn we actief op verschillende marketplaces. Dat zorgt ervoor dat wij iedere dag tussen de 8.000 en 20.000 klanten mogen bedienen vanuit ons moderne kantoor in Leusden.