Overslaan naar content

Financial Controller

  • Hybride
    • Leusden, Utrecht, Nederland
  • € 4.000 - € 6.000 per maand
  • Finance

Functieomschrijving

Please note: Proficiency in the Dutch language is a must for this position.


Ben jij een ervaren financial met een scherp oog voor detail en een passie voor e-commerce? Bij Smartphonehoesjes.nl zijn we op zoek naar een Financial Controller die stevig in zijn schoenen staat en onze financiële processen naar een hoger niveau tilt.

In deze sleutelpositie ben jij de drijvende kracht achter de controle en verbetering van onze financiële administratie. Je zorgt voor nauwkeurige maand- en jaarafsluitingen en werkt aan gedetailleerde financiële rapportages. Jij leidt de externe controles en hebt de regie over de belastingaangiftes. Daarnaast speel je een actieve rol in het verbeteren van onze processen en ben je betrokken bij het opstellen van forecasts en budgetten.


Wat ga je doen?

  • Ondersteunen bij het opstellen en monitoren van de forecasts, budgetten en cashflow forecast

  • Analyseren en optimaliseren van bestaande processen en implementeren van nieuwe financiële procedures

  • Zorgdragen voor maand- en jaarafsluitingen, inclusief geconsolideerde managementrapportages

  • Opstellen van geconsolideerde jaarrekeningen met bijbehorende documentatie

  • Je bent verantwoordelijk voor de externe controle (planning, interim- en eindejaarscontrole) inclusief voorbereiding en kwaliteitswaarborging van de op te leveren documentatie

  • Controleren van belastingaangiftes (VPB, BTW, intracommunautaire prestaties)

  • Toezicht houden op de juiste verwerking van loonadministraties

  • Beheren van de verzekeringsportefeuille

  • Fungeren als key-user voor consolidatie- en rapportage tooling

  • Assisteren bij het opstellen van forecasts, budgetten en cashflow prognoses

  • Verbeteren en optimaliseren van ons ERP-systeem en zorgen voor correcte input en output

  • Ondersteunen van de CFO bij diverse ad hoc vraagstukken en rapportages

  • Contact onderhouden met verschillende afdelingen voor optimale samenwerking


Wie zijn wij?

Bij Smartphonehoesjes.nl werken elke dag 175 enthousiaste en gedreven collega’s. Stuk voor stuk mensen die er elke dag alles aan doen om onze grote dromen te verwezenlijken. Inmiddels zijn we actief in vijf verschillende landen via onze eigen webshops, een B2B kanaal en op meerdere marketplaces. Elke dag mogen wij tussen de 8.000 en 20.000 klanten blij maken met onze producten. We zijn innovatief, ambitieus en we gaan hard, heel hard! Daarom zijn we op zoek naar de allerbeste mensen zodat we nog vele doelstellingen gaan behalen.


Hoe ziet het team eruit?

Je werkt in een team dat bestaat uit een CFO, Business Controller, Financieel Administrateur en een Administratief Medewerker. Samen houden jullie de boel niet alleen draaiend, maar dragen direct bij aan de groei en toekomst van Smartphonehoesjes.nl. Samen zorgen we voor een optimale financiële huishouding én een beetje fun tussendoor!

Wat krijg je van ons?

  • Een salaris tussen de €4.000,- en €6.000,- per maand op basis van 40 uur (afhankelijk van jouw ervaring);

  • 8% vakantiegeld, 26 vakantiedagen op basis van 40 uur en de mogelijkheid om nog 5 dagen bij te kopen;

  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per km (vanaf 10 km) voor als je naar kantoor komt;

  • Een laptop en een tweede scherm om je thuiswerkplek in te richten;

  • 30% korting voor jou, vrienden en familie op ons gehele assortiment;

  • Werken in een hypermodern kantoor met inspirerende collega’s waar eigen inbreng en ondernemerschap worden gestimuleerd;

  • Je bent van harte welkom bij wekelijkse sportmomenten, maandelijkse borrels en ons jaarlijkse zomerfestival. Niet verplicht, maar wel gezellig!

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

  • HBO/WO werk- en denkniveau; een AA- of RC-opleiding is een pre;

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in e-commerce of retail;

  • Minimaal 3 jaar ervaring met voorraadadministraties;

  • Een flexibele en proactieve instelling en de capaciteit om snel te schakelen; 

  • Grondige kennis van boekhoudkundige principes en financiële verslaglegging;

  • Up-to-date kennis van relevante wet- en regelgeving;

  • Bij voorkeur ervaring met Business Central, Visionplanner en/of LucaNet;

  • Uitstekende Excel-vaardigheden;

  • Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Sollicitatieprocedure.

Dit zijn alle stappen die je doorloopt op weg naar een nieuwe carrière!

Online sollicitatie

Telefonisch interview

Kennismaking op kantoor

Tweede gesprek

Aanbieding

Welkom!