Customer Service Medewerker
Op locatie- Leusden, Utrecht, Nederland
€ 2.440 - € 2.900 per maandCustomer Service
Functieomschrijving
Als Customer Service Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Jouw taak? Op een positieve manier de klant te woord staan met een sterke focus op de klantbeleving en persoonlijke aandacht. Dat zorgt ervoor dat we gemiddeld een 9,3 op meer dan 100.000 reviews krijgen en daar zijn we enorm trots op! We verwachten dan ook van jou dat je graag nét dat extra stapje durft en wilt nemen voor onze klanten. Creatieve oplossingen om onze klanten blij te maken worden dan ook gewaardeerd. Mooie kans voor zowel ervaren Customer Service medewerkers als starters die hun eerste stappen in de e-commerce wereld willen maken! Geïnteresseerd? Lees vooral verder!
Wat ga je doen?
Je helpt onze klanten op een secure, adviserende en vriendelijke manier via onze kanalen: mail, chat en telefonie;
Als in house product adviseur help je onze klanten met het kiezen van het product wat het beste past bij de vraag van de klant! Wij leren je alles wat je moet weten over onze producten;
Je draagt positief bij aan het verhogen van de klanttevredenheid door een servicegerichte aanpak;
Je verricht administratieve/backoffice handelingen.
Wie zijn wij?
Bij Smartphonehoesjes.nl werken elke dag 175 enthousiaste en gedreven collega’s. Stuk voor stuk mensen die er elke dag alles aan doen om onze grote dromen te verwezenlijken. Inmiddels zijn we actief in vijf verschillende landen via onze eigen webshops, een B2B kanaal en zijn we actief op meerdere marketplaces. Elke dag mogen wij tussen de 8.000 en 20.000 klanten blij maken met onze producten. We zijn innovatief, ambitieus en we gaan hard, heel hard! Daarom zijn we op zoek naar de allerbeste mensen zodat we nog vele nieuwe doelstellingen gaan behalen.
Hoe ziet het team eruit?
Als klantenservice medewerker kom je te werken in een enthousiast team van 17 collega's, waarin gezelligheid en hard werken hand in hand gaan. Samen met je collega’s werk je hard om iedere klant de aandacht te geven die hij of zij nodig heeft met als doel; een optimale klanttevredenheid!
Wat krijg je van ons?
Een salaris tussen de €2.440,- en €2.900,- per maand op basis van 40 uur (afhankelijk van jouw ervaring);
- Een pensioen, 8% vakantiegeld, 26 vakantiedagen (op fulltime basis) en de mogelijkheid om 5 extra dagen bij te kopen.
- Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer (vanaf 10 km) als je naar kantoor komt.
- 30% korting op ons volledige assortiment voor jou, je vrienden en familie.
- Werken in een modern en inspirerend kantoor, waar eigen initiatief en ondernemerschap worden aangemoedigd.
- Wekelijkse sportmomenten (met een wisselend aanbod), maandelijkse borrels en leuke evenementen zoals ons eigen zomerfestival of een Black Friday-party. Niks moet, maar je bent van harte welkom!
Vereisten
Wat verwachten we van jou?
Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau;
Je bent 32, 36 of 40 uur per week beschikbaar;
Je bent het zonnetje in huis, secuur, gestructureerd en beschikt over goede communicatieve skills;
Je bent creatief in het zoeken naar oplossingen in het ondersteunen van onze klanten;
Je bent een echte teamplayer;
De openingstijden van onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag 8.00 - 18.00. Ongeveer 1 keer per maand ben je beschikbaar op zaterdag.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Sollicitatieprocedure.
Dit zijn alle stappen die je doorloopt op weg naar een nieuwe carrière!
Online sollicitatie
Telefonisch interview
Kennismaking op kantoor
Tweede gesprek
Aanbieding
Welkom!