Overslaan naar content

Brand Content Marketeer

Hybride
  • Leusden, Utrecht, Nederland
€ 2.750 - € 3.450 per maandMarketing

Functieomschrijving

Word onze Brand Content Marketeer bij Smartphonehoesjes.nl en help ons verhaal te vertellen! Bij Smartphonehoesjes.nl zitten we midden in een spannende fase van rebranding, nieuwe koers en een vernieuwd Brand Marketing team. Ons doel? Een herkenbaar merk neerzetten en de bekendheid daarvan vergroten in Nederland, Duitsland en Frankrijk.

Als Brand Content Marketeer binnen het team Brand Marketing snap jij als geen ander dat het vertellen van de juiste verhalen, op het juiste moment, met de juiste tone of voice essentieel is. Dit is jouw kans om een cruciale rol te spelen in het uitbouwen van een sterk merk in meerdere landen. Bij Smartphonehoesjes.nl krijg je de ruimte om jouw creativiteit en expertise volledig tot bloei te laten komen. Ben jij die enthousiaste Content Marketeer die ons team komt versterken? Laat van je horen en help ons het verhaal van Smartphonehoesjes.nl naar een hoger niveau te tillen!


Wat ga je doen?

  • Copywriting marketinguitingen: Je bent verantwoordelijk voor copy van campagnes, het schrijven van blogs, copy voor shopelementen (in samenwerking met UX), meekijken met posts op socials en advies / service pagina's. Voor je collega’s ben je de expert wanneer zij hulp nodig hebben op het gebied van tekst (creatie of redigeren).

  • Operationeel uitrollen van campagnes: Je gaat ervoor zorgen de gemaakte content op de juiste plekken komt te staan. Zelfstandig weet je de weg te vinden binnen ons e-commerce platform Magento, en in samenwerking met design organiseer je dat bijvoorbeeld flyers worden geproduceerd die we meesturen aan onze klanten.

  • Ontwikkelen van marketingconcepten: In samenwerking met Brand Creatives en marketeers maken jullie sterke marketingconcepten die bijdragen aan het versterken van het merkverhaal.

  • Doorontwikkelen tone of voice binnen onze huisstijl in het Nederlands, (en in samenwerking met externe hulp) Duits en Frans. Als expert inspireer je collega's om de tone of voice te leren en implementeren. Je hoofddoel is dat in alle uitingen onze tone of voice gewaarborgd is.

  • Interne en externe communicatie: Je zorgt ervoor dat onze merkbeleving zowel intern als extern voelbaar is. Denk aan communicatieschermen binnen het bedrijf, berichten op LinkedIn in samenwerking met HR, het maken van persberichten, samenwerkingen met partners en ga zomaar door. Jij hebt hierin een belangrijke ondernemende rol om deze vormen van communicatie verder te professionaliseren.



Hoe ziet het team eruit?

Je komt terecht in het net nieuw opgerichte Brand Marketing team. Dat team bestaat uit een Campagne Manager, Brand Creative, twee Graphic Designers en een fotograaf. 


Wat krijg je van ons?

  • Een salaris tussen de €2.750,- en €3.450,- per maand op basis van 40 uur (afhankelijk van jouw ervaring);

  • 8% vakantiegeld, 26 vakantiedagen op basis van 40 uur en de mogelijkheid om nog 5 dagen bij te kopen;

  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km (vanaf 10 km) voor als je naar kantoor komt;

  • Een thuiswerkvergoeding van maximaal €44,- netto per maand voor de kopjes koffie (of thee) en internet thuis;

  • Een uitstekende pensioenregeling met maar een kleine eigen bijdrage;

  • Een laptop en een tweede scherm om je thuiswerkplek in te richten;

  • Korting voor jou, je vrienden en familie van 30% op ons gehele assortiment;

  • Werken in een hypermodern kantoor met inspirerende collega’s en waar we eigen inbreng en ondernemerschap stimuleren;

  • En je bent van harte welkom tijdens het wekelijkse sportmoment (wisselend aanbod), maandelijkse borrel of andere evenementen. Denk aan een eigen zomerfestival of een Black Friday party. Niet verplicht, wel leuk!

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde (HBO) opleiding in Marketing, Communicatie of een gerelateerd vakgebied;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • Je bent een creatieve copywriter en hebt veel affiniteit met een informele schrijfstijl;
  • Je dompelt je graag onder in hoe consumenten denken en weet dit te koppelen aan onze merkidentiteit;
  • Je beheert meerdere projecten tegelijk, weet overzicht te houden en zorgt dat deadlines worden gehaald zonder aan kwaliteit in te boeten;
  • Je weet makkelijk verbinding te maken met onze klanten en collega's, en je communiceert duidelijk en effectief;
  • Je bent proactief: Je wacht niet af tot er iets gebeurt. Je weet op basis van jouw kennis en inzicht waar risico’s en kansen liggen en neemt hierop het initiatief;
  • Jij neemt weloverwogen beslissingen om problemen op te lossen en overziet de consequenties van jouw keuzes.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Sollicitatieprocedure.

Dit zijn alle stappen die je doorloopt op weg naar een nieuwe carrière!

Online sollicitatie

Telefonisch interview

Kennismaking op kantoor

Tweede gesprek

Aanbieding

Welkom!